.:BroozDownload:.

“میثم خوشگله “؛ شرور مشیریه، که بعد از ۶ ماه فراری بودن،‌ شناسایی و دستگیر شده است، با حکم مقام قضایی در خیابان گردانده شد.

توضیحات و عکس در ادامه مطلب

“میثم خوشگله “؛ شرور مشیریه، که بعد از ۶ ماه فراری بودن،‌ شناسایی و دستگیر شده است، با حکم مقام قضایی در خیابان گردانده شد.

توضیحات و عکس در ادامه مطلب



ادامه مطلب

احتمالا بسیاری از مردم می خواهند بدانند فوتبالیست های محبوبشان چه خودروهایی سوار می شوند.

 عکس   خودروفوتبالیست های معروف +عکس

اصلا از دستش ندید!



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 13 خرداد 1390برچسب:, توسط رامین کمالی

سخنرانی احمدی‌ نژاد در مرز اسرائیل بدون حفاظ، سخنرانی اوباما در ایرلند پشت شیشه

http://files.tabnak.com/pics/201106/201106020751174313.jpg

نارضایتی جهانی از رویکردهای سیاسی و اجتماعی سران کاخ سفید موجب شده تا رئیس جمهور امریکا حتی در سفرهایی که به کشورهای دوست و همراه خود در عرصه‌های بین‌المللی دارد، نوعی هراس از واکنش‌های اعتراضی داشته باشد.
باراک اوباما درحالی تور شش روزه خود در چهار کشور اروپایی را ادامه می‌دهد که تمهیدات گسترده و بی سابقه امنیتی برای وی درنظر گرفته شده تا از اعتراض‌های احتمالی به مواضع و اقدامات دولت امریکا جلوگیری شود؛ موضوعی که موجب شده تا این سفر شش روزه به یکی از گران‌ترین سفرهای تاریخ این کشور تبدیل شود و البته هزینه آن از مالیات شهروندان امریکایی تامین می‌شود.

این ترس از برخورد با واکنش‌های رادیکال مردمی تا جایی است که اوباما برای سخنرانی‌های خود در یک محافظ شیشه‌ای ضد گلوله قرار می‌گیرد و به در جمع هوادارانش سخنرانی می‌کند.
این اقدام تیم محافظت از رئیس جمهور امریکا درحالی است که برخی کاربران اینترنت، با مقایسه این عکس با عکس یکی از سخنرانی‌های احمدی‌نژاد رئیس جمهور ایران، وی را فردی محبوب و شجاع معرفی کرده‌اند که اوبامای ترسو نمی‌تواند او را مغلوب کند.

ادامه توضیحات و عکس در ادامه مطلب



ادامه مطلب

http://www.radsms.com/wp-content/gallery/khataye-did/00.gif

به پاهای این دو نفر توجه کنید متوجه خطای دید می شوید !

 

ادامه عکسها و تصاویر خطای دید همراه با توضیح در ادامه مطلب



ادامه مطلب
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :